Lednový report mých zisků se zpožděním a v kostce :-)

Co se dalo očekávat, to se i stalo. Po nepatrném prosincovém růstu, došlo v lednu k opětovnému pádu.

Slaboučkých čísel jsem dosáhl i v affilu – pouhých 9.580 Kč zisku, přitom do PPC jsem nainvestoval 2.335Kč, tedy částku vcelku obvyklou.

Drobný nárůst jsem zaznamenal v oblasti PPC reklam, kde jsem inkasoval 4.223Kč (růst o 28%).

Podařilo se mi navíc prodat několik PR článků, které mi v součtu přinesly 1.550Kč. Osobně vidím v této oblasti velký prostor pro zlepšení. Jelikož některé magazíny mám rozjeté, návštěvnost také mají. Tak už jen ji monetizovat jinak, než přes mizerně placené PPC (magazíny převážně zaměřené na módu).

Prodloužení odkazů mi pak přineslo dalších 1.920 Kč.

Po odečtení všech nákladů vypadalo moje konto takto.

Výsledky v lednu 2015

AdSense + Sklik 4.223 Kč
Affiliate: 9.580 Kč
PR články: 1.550 Kč
Odkazy: 1.920 Kč

Celkem: 17.273 Kč (pokles o 45%)

Návštěvnost webů v lednu

Souhrnná návštěvnost všech mých webů vzrostla o celých 71%. Tento nárůst se pozitivně podepsal na růstu příjmů z PPC (Sklik, AdSense) – ty bohužel vzrostly o necelou třetinu.

Návštěvnost mých webů v lednu 2015

Návštěvnost mých webů v lednu 2015

Mé hodnocení ledna 2015

Čísla tristní, dílčí pozitiva ale ve statistikách za leden vidím. Většině mých webů začala růst návštěvnost. Bohužel však těch, které monetizuji pomocí PPC a tak růst příjmů přímo neodpovídá růstu návštěvnosti.

V lednu jsem se navíc svým projektům vůbec nevěnoval a stále dobíhalo období mé pasivity. Takže nakonec ta čísla nejsou až tak hrozná :-D