Lednový report mých zisků se zpožděním a v kostce :-)
Co se dalo očekávat, to se i stalo. Po nepatrném prosincovém růstu, došlo v lednu k opětovnému pádu.
Slaboučkých čísel jsem dosáhl i v affilu – pouhých 9.580 Kč zisku, přitom do PPC jsem nainvestoval 2.335Kč, tedy částku vcelku obvyklou.
Drobný nárůst jsem zaznamenal v oblasti PPC reklam, kde jsem inkasoval 4.223Kč (růst o 28%).
Podařilo se mi navíc prodat několik PR článků, které mi v součtu přinesly 1.550Kč. Osobně vidím v této oblasti velký prostor pro zlepšení. Jelikož některé magazíny mám rozjeté, návštěvnost také mají. Tak už jen ji monetizovat jinak, než přes mizerně placené PPC (magazíny převážně zaměřené na módu).
Prodloužení odkazů mi pak přineslo dalších 1.920 Kč.
Po odečtení všech nákladů vypadalo moje konto takto.
Výsledky v lednu 2015
AdSense + Sklik 4.223 Kč
Affiliate: 9.580 Kč
PR články: 1.550 Kč
Odkazy: 1.920 Kč
Celkem: 17.273 Kč (pokles o 45%)
Návštěvnost webů v lednu
Souhrnná návštěvnost všech mých webů vzrostla o celých 71%. Tento nárůst se pozitivně podepsal na růstu příjmů z PPC (Sklik, AdSense) – ty bohužel vzrostly o necelou třetinu.
Mé hodnocení ledna 2015
Čísla tristní, dílčí pozitiva ale ve statistikách za leden vidím. Většině mých webů začala růst návštěvnost. Bohužel však těch, které monetizuji pomocí PPC a tak růst příjmů přímo neodpovídá růstu návštěvnosti.
V lednu jsem se navíc svým projektům vůbec nevěnoval a stále dobíhalo období mé pasivity. Takže nakonec ta čísla nejsou až tak hrozná :-D
Hm, tak to vypadá jako citelný sešup. Jestli on nenadešel ten nejvyšší čas se do toho opřít, jak jsi sliboval někdy v létě ;-). V čem vidíš ten propad v affilu?
paneZero,
máš pravdu, je nějvyšší čas něco dělat. Bohužel jsem se k webům dostal až koncem tohoto měsíce. A tak další dva reporty budou taky hodně smutný :-D.
Propad v affilu je jednak dán tím, že jsem se svým projektům vůbec nevěnoval a bohužel mi také vypadly (přestaly konvertovat) dva vcelku zajímavé segmenty affilu.