Po překvapivě výkonném předchozím měsíci se mi podařilo dosáhnout dalšího vysněného cíle. Podařilo se mi překonat hranici 50.000Kč pasivního příjmu.

Po odečtení nákladů to pak na mém účtě vypadá následovně.

Výsledky za listopad 2013

AdSense: 9284Kč
Affiliate: 40274Kč
PR články: 1750Kč
Odkazy: 1630Kč

Celkem: 52938Kč (růst o 30%)

Návštěvnost mých projektů v říjnu

Podle očekávání celková návštěvnost mých webů oproti minulému měsíci vzrostla. Stále se mi ale nedaří dosáhnout návštěvnosti ze srpna tohoto roku, která byla ještě o 10% vyšší.
Na růstu návštěvnosti i zisku se podílel i jeden článek, který se mému copywriterovi povedl na výbornou. Více v samostatném článku.
Celková návštěvnost za listopad nakonec činila 63 652návštěvníků za měsíc. Zisky ale stále rostly rychleji, než návštěvnost, takže opět neřeším :-)

Návštěvnost listopad 2013

Návštěvnost listopad 2013

Plány vs. skutečnost

Cílem číslo jedna pro listopad bylo pokoření hranice 45.000Kč zisku. Tento cíl se mi podařilo splnit hlavně díky nárůstu z affilu. Hodně mě potěšil i AdSense, který vzrostl o necelých 20%.
Podařilo se mi rovněž prodat nějaké odkazy. Prodej PR článků byl ale nejslabší za posledního půl roku. Budu se do toho muset zase opřít :-)

Optimalizací PPC kampaní se mi podařilo výdaje trošku stáhnout a na podporu svých projektů jsem za celý listopad vynaložil 4.050Kč.

O linkbuildingu se opět nemá cenu zmiňovat, za celý měsíc jsem nezískal jeden jediný „nepřirozený odkaz“ a všechny odkazy, které jsem získal byly jen díky návštěvníkům stránek.

Plány pro prosinec

  • dosáhnout hranice zisku 55.000 Kč
  • dosáhnout souhrnu měsíční návštěvnosti 70 000
  • dosáhnout zisku z AdSense ve výši 10.000 Kč
  • díky affiliate webům dosáhnout 45.000 Kč zisku
  • zapracovat na linkbuildingu

Zase jsem se v tom listopadu flákal

V listopadu mě hodně vytěžovalo řešení mimopracovních záležitostí a hlavně mé offline podnikání, a tak jsem se k budování svého online „impéria“ příliš nedostal. I o to víc mě těší neustálý růst.

Koncem listopadu jsem se navíc účastnil mega akce, Marketing festivalu. Celá akce mě jako vždy nabudila pozitivní energií, potkal jsem spoustu zajímavých lidí, získal jsem nové podněty pro své činnosti a možná navážu několik zajímavých pracovních spoluprací. Jako celek hodnotím Marketing festival skvěle a vynaložených prostředků a času vůbec nelituju.

A teď hurá na prosinec!