Jak vybudovat úspěšný magazín – 4. část: monetizace

Máme vybraný obsah magazínu, registrovanou doménu, vybrán redakční systém a vhodnou šablonu, zajištěny redaktory a pomalu získáváme návštěvnost. Teď by to chtělo projekt nějak finančně uchopit, aby si na sebe začal vydělávat. Prvním způsobem, který jsem v počátcích nejprve zavrhoval je Google AdSense. S tímto nástrojem mám velice dobré zkušenosti, u tohoto projektu jsme ale chtěl, aby se tvářil co nejvíce seriózně… […]

Leden 23rd, 2013|Magazín|10 komentářů

Proč mám u některých reklam tak nízké CTR?

Asi každý z nás sleduje návštěvnost svých projektů (ideálně přes Google Analytics) a ze získaných poznatků se snažíme vydolovat co nejvíce pro nás potřebných informací. Ani nevím proč, ale vzhledem k tomu, že souběžně pracuji na dvou monitorech (rozlišení 1680×1050, 1900×1200), jsem předpokládal, že většina populace pracuje na monitorech s takto velkými rozlišeními. […]

Prosinec 5th, 2012|PPC|7 komentářů

Jak jsem testoval nové reklamní bloky Skliku

Pod tíhou informací na některých blozích, které vynášely nové grafické reklamy Skliku do nebes, i pro pozitivní ohlasy od Turka jsem se rozhodl nové reklamní formáty Seznamu vyzkoušet. Na místech, kde jsem doposud měl AdSense bloky jsem umístil Sklik s grafickými náhledy cílových stránek. Velikost bloků jsem pro lepší porovnatelnost nechal stejnou, respektive podobnou. Místo AdSense bloků o velikosti 728×90 jsem umístil ty s rozměrem 728×100 od Seznamu. […]

Listopad 28th, 2012|PPC|2 komentáře