Leden byl ve znamení poklesu příjmu, oproti rekordnímu prosinci, kdy jsem fakturoval bezmála 65.000Kč.

Stejný trend bohužel pokračoval i v únoru. Když se ale podívám na únor loňského roku, kdy jsem byl v zisku pouhých 2.309Kč, určitý růst tam je :-)

Rozložení příjmů

V únoru jsem překopal umístění reklamních bloků na některých mých webech, čímž se mi podařilo dosáhnout vyššího CTR, při zachování zhruba stejné ceny za proklik. Ve výsledku mi tak AdSense vydělal příjemných 7.053Kč.

Radostný trend z minulého měsíce, tedy větší prodeje PR článků, opět pokračoval a tak jsem v této oblasti dosáhl zisku ve výši 11.052Kč. K tomu prodloužení několika zpětných odkazů za více jak dva tisíce. Proč ne ;-)

Největší zisk jsem pak dosáhl opět v oblasti affiliate, kdy jsem utržil 20.550Kč.

V únoru jsem se navíc dostal k optimalizaci PPC kampaní, kdy jsem některé nevýkonné kampaně povypínal a spustil kampaně nové. I díky úpravám jsem se dostal na částku 2.924Kč, kterou jsem proinvestoval v Skliku a v AdWords.

Po odečtení všech nákladů únorová bilance vypadá takto.

Výsledky za únor 2014

AdSense: 7.053 Kč
Affiliate: 20.550 Kč
PR články: 11.052 Kč
Odkazy: 2.250 Kč

Celkem: 40.905 Kč (pokles o 7%)

Návštěvnost webů v únoru

Únor byl bohužel kratším měsícem, než bývá obvyklé a projevilo se to i na celkové návštěvnosti mých webů, která oproti minulému měsíci poklesla o necelých 5000 návštěvníků a ustálila se na čísle 65866.

Návštěvnost - únor 2014

Návštěvnost – únor 2014

Plány vs. skutečnost

I přes očekávané slabší období, jsem si pro únor vytyčil smělý cíl. Chtěl jsem se opět přehoupnout přes 50.000Kč. Budu ale dál bojovat, takže cíle pro březen nechávám stejné, jako jsem měl na únor a udělám maximum možného pro to, aby se mi všechny cíle podařilo splnit :-)

Plány pro březen

  • dosáhnout hranice zisku 50.000 Kč
  • dosáhnout souhrnu měsíční návštěvnosti 75 000
  • dosáhnout zisku z AdSense ve výši 10.000 Kč
  • díky affiliate webům dosáhnout 25.000 Kč zisku
  • zapracovat na linkbuildingu

Co se událo v tom únoru?

Na začátku února jsem koupil jeden rozjetý projekt, od kterého jsem očekával růst příjmů jak v oblasti AdSense, tak i v oblasti prodeje PR článků (web prozatím má očekávání nenaplnil a vydělal ubohých pár desítek korun). Musím na něm ještě zapracovat, aby se mi začaly investice do webu vložené vracet.

Koncem února jsem dopsal report mého působení v oblasti online působení, k přečtení zde.

Koncem měsíce jsem se rovněž dokopal k lehkému redesignu tohoto blogu. Rovněž jsem na tento blog, jak jste si někteří určitě všimli, nasadil AdSense bloky. Pokud někoho pohoršují, tak se mu předem omlouvám. Já jsem se rozhodl navýšit své příjmy z AdSense a tak je každá příležitost prostě dobrá….

I přes lehký pokles příjmu hodnotím únor 2014, jako velmi podařený měsíc. Udělal jsem docela dost práce, koupil nový web a předělal tento blog. Když se navíc podívám na vývoj příjmů v loňském roce, musí zákonitě přijít růst, takže by se mi snad mohlo prvně podařit splnit všechny výše definované cíle :-).