Mé výsledky za únor 2015 se zpožděním a telegraficky :-)

Setrvalý pád z předchozích měsíců pokračoval, tak se pojďme podívat, jak má čísla nakonec dopadla.

V affiliate jsem vydělal pouhých 6.897 Kč, k čemuž mi výrazně pomohly PPC kampaně, kam jsem poslal 2.335Kč.

Drobný nárůst jsem zaznamenal v oblasti PPC reklam (AdSense + Sklik), kde jsem inkasoval 4.561Kč (růst o 8%).

PR článek jsem neprodal jediný, odkazy jsem žádné také neprodal.

Po odečtení všech nákladů vypadalo moje konto takto.

Výsledky v únoru 2015

AdSense + Sklik 4.561 Kč
Affiliate: 6.897 Kč
PR články: 0 Kč
Odkazy: 0 Kč

Celkem: 11.458 Kč (pokles o 34%)

Návštěvnost webů v únoru

Souhrnná návštěvnost všech mých webů vzrostla o 3% :-).

Návštěvnost webů únor 2015

Návštěvnost webů únor 2015

Mé hodnocení února 2015

Aby report nepůsobil až příliš smutně… Je potřeba vidět pozitiva v růstu příjmů AdSense, které mi od léta setrvale klesaly. A také v drobném růstu návštěvnosti.

Co se týče mého pracovního zapojení do online podnikání, zde v únoru zůstala situace stejná, jako předchozím půlroce – téměř nic jsem nedělal. Mé činnosti se soustředily pouze na nabíjení kreditu do Skliku, AdWords, placení hostingu a redaktorky :-). Takže pojďme se trošku rouhat, v únoru jsem dosáhl na bájný pasivní příjem :-D.