Napsal: Josef Kroupa 08. března 2013

Na českém trhu se objevil nový provizní systém na parfémy, který má na starosti skupina DoDoBros, kteří dále provoz e-shop DodoHop.cz (hip hop oblečení) a Adropharmia (doplňky stravy).

Sám vlastním web o parfémech, kde jsem dříve zkoušel provizní systém od Vivantisu (Parfemy.cz), který mi ale moc nekonvertoval. Pak jsem zkoušel provizní systém od Parfums.cz, kde byly zpočátku vcelku pěkné provize a tento program mi také pěkně konvertoval. V Parfums.cz ale postupně snižovali provize, až program úplně zastavili. Od té doby mám na tomto svém webu pouze AdSense reklamy, které sice pár stokorun měsíčně vydělají, ale není to žádný zázrak.

Na nový provizní systém věnovaný parfémům jsem tak čekal jak na smilování. Chvíli jsem uvažoval i nad vyzkoušením provizního systému od Kasa.cz, teď už to ale nemusím řešit…

Zajímavý je i motivační růst provizí, který je vázán na výši obratů. Měl by vypadat následovně:

  • měsíční obrat 0 – 7 000Kč bez DPH, provize 7%, cookies 30dní
  • měsíční obrat 7 000Kč – 20 000Kč bez DPH, provize 8%, cookies 30dní
  • měsíční obrat 20 000Kč – 50 000Kč bez DPH, provize 9%, cookies 45dní
  • měsíční obrat 50 000 – 100 000Kč bez DPH, provize 10%, cookies 60dní
  • individuální provize až 12% a cookies 90 dní

Provozovatel e-shopu tvrdí, že má většinu parfémů skladem, což by mohlo mít pozitivní vliv na konverze a tak jsem sám zvědav, nakolik bude tento provizní systém výkonný na mém webu. Vyzkouším jej a určitě zde přinesu výsledky v podobě reportu, kde popíši své praktické zkušenosti s ním.

E-shop vypadá na první pohled přehledně, grafiku snad ještě trošku dotáhnou – osobně se mi příliš nelíbí a působí na mě zastaralejším dojmem. Snad se ale jedná jen o můj dojem a nebude to mít negativní vliv na konverze :-)

A co vy, vyzkoušíte tento nový provizní systém?