»Tag:online magazín

Jak vybudovat úspěšný magazín – 7. část: sdílení a sociální sítě

Magazín máme v běhu, postupně jsou publikovány texty, přidávány obrázky, roste návštěvnost. Na různých místech vídáme zkazky, jak je dobré mít sdílený obsah na všech možných sociálních sítích. Pojďme se tedy podívat, jak snadno umožnit návštěvníkům vašich stránek sdílet váš kvalitní obsah. […]

Říjen 18th, 2016|Magazín|12 komentářů

Bounce rate: jak je důležitý pro váš web?

Bounce rate – míra opuštění, míra okamžitého opuštění stránky. Údaj, který lze najít v nástroji pro sledování návštěvnosti Google Analytics, udává, kolik procent návštěvníků opouští web ihned po zhlédnutí pouze jedné jediné (vstupní) stránky. Pro některé je tento ukazatel alfou a omegou jejich webové analytiky. Je to správná cesta? Pojďme se společně podívat na problematiku tohoto parametru podrobněji. […]

Září 20th, 2016|Affiliate|12 komentářů

Zvyšte návštěvnost díky kategorií a štítkům ve WordPressu!

Možná jste si při editaci kategorií a štítků všimli pole Popis a nevědli jste, k čemu slouží. Pokud do tohoto pole napíšete vlastní text, můžete jej po drobné úpravě šablony zobrazit návštěvníkům vašich stránek jako úvodní text výpisu kategorií nebo štítků. Vytvoříte si tak přehledné vstupní stránky, které mohou generovat zajímavou návštěvnost. […]

Září 12th, 2016|Wordpress|15 komentářů

Jak vybudovat úspěšný magazín – 4. část: monetizace

Máme vybraný obsah magazínu, registrovanou doménu, vybrán redakční systém a vhodnou šablonu, zajištěny redaktory a pomalu získáváme návštěvnost. Teď by to chtělo projekt nějak finančně uchopit, aby si na sebe začal vydělávat. Prvním způsobem, který jsem v počátcích nejprve zavrhoval je Google AdSense. S tímto nástrojem mám velice dobré zkušenosti, u tohoto projektu jsme ale chtěl, aby se tvářil co nejvíce seriózně… […]

Leden 23rd, 2013|Magazín|10 komentářů

Jak vybudovat úspěšný magazín – 3. část: zvyšujeme návštěvnost

Myšlenka vytvořit magazín o svatbách pro mě není nová, napadla mě někdy v první polovině loňského roku, kdy jsem si rovnou zaregistroval doménu www.svatebniasistentka.cz, poladil grafiku a nechal si napsat několik článků. První článek jsem publikoval 25. června 2012, první návštěvník přišel na web o tři dny déle, tedy 28. června. Od té doby jsem celkem publikoval osm článků, s rozestupem cca 3 dní. S touto aktivitou jsem přestal ke konci července, jelikož jsem řešil jiné projekty. Po prázdninách jsem se chtěl opět vrhnout na hromadnější publikování článků, nakonec jsem ale přidal pouhé tři další články a to bylo z hlediska textů až letošního ledna vše. […]

Leden 16th, 2013|Magazín|7 komentářů

Jak vybudovat úspěšný magazín – 2. část: krmivo pro magazín – texty

Již v počátku plánování rozjezdu magazínu o svatbách a svatební tématice jsem zavrhl psaní článků svépomocí. A to hned z několika důvodů. Toto téma mi nic neříká, nebaví mě, shánění potřebných informací by mě stálo zbytečně moc času, navíc si myslím, že by čtenářky z některých článků mohly poznat, že nejsem žena a že mě svatby zase až tak moc nezajímají. […]

Leden 10th, 2013|Magazín|14 komentářů

Jak vybudovat úspěšný magazín – 1. část: téma, doména, technické zázemí

Stejně jako bulvární magazíny jsem úmyslně zvolil zavádějící nadpis. Přeci jen s magazínem teprve začínám a tak je jeho případná ziskovost spíše jen mým zbožným přáním a jedním z mých hlavních cílů. Jak se mi bude dařit budete moci sledovat v reportech, které se budou objevovat v sekci Magazín. […]

Leden 6th, 2013|Jen tak|12 komentářů

Má cenu začínat s magazínem?

K tématu tohoto článku mě přiměla diskuze s lidmi na NET srazu v Belohradě, kde jsem prezentoval svůj záměr vybudovat magazín zaměřený na ženskou část populace. Kluci se vcelku jednoznačně shodli na tom, že dělat v dnešní době nový magazín nemá moc smysl. Mára Maťovka k tomu vtipně podotkl: “A vydělá ti to milión?“ Jasně, že nevydělá. Někdo tak snadno může nabít dojmu, že spouštět magazín prostě nemá v dnešní době smysl. Já stejného názoru nejsem. Jasně, když to půjde dobře, vytvořím navštěvovaný magazín, který bude mít stovky, možná i tisíce návštěvníků denně, zisky ale těžko překročí hranici 10.000,- měsíčně. […]

Prosinec 20th, 2012|Jen tak|16 komentářů