»Tag:Google Analytics

Bounce rate: jak je důležitý pro váš web?

Bounce rate – míra opuštění, míra okamžitého opuštění stránky. Údaj, který lze najít v nástroji pro sledování návštěvnosti Google Analytics, udává, kolik procent návštěvníků opouští web ihned po zhlédnutí pouze jedné jediné (vstupní) stránky. Pro některé je tento ukazatel alfou a omegou jejich webové analytiky. Je to správná cesta? Pojďme se společně podívat na problematiku tohoto parametru podrobněji. […]

Září 20th, 2016|Affiliate|12 komentářů

Proč mám u některých reklam tak nízké CTR?

Asi každý z nás sleduje návštěvnost svých projektů (ideálně přes Google Analytics) a ze získaných poznatků se snažíme vydolovat co nejvíce pro nás potřebných informací. Ani nevím proč, ale vzhledem k tomu, že souběžně pracuji na dvou monitorech (rozlišení 1680×1050, 1900×1200), jsem předpokládal, že většina populace pracuje na monitorech s takto velkými rozlišeními. […]

Prosinec 5th, 2012|PPC|7 komentářů