»Tag:návštěvnost webu

Bounce rate: jak je důležitý pro váš web?

Bounce rate – míra opuštění, míra okamžitého opuštění stránky. Údaj, který lze najít v nástroji pro sledování návštěvnosti Google Analytics, udává, kolik procent návštěvníků opouští web ihned po zhlédnutí pouze jedné jediné (vstupní) stránky. Pro některé je tento ukazatel alfou a omegou jejich webové analytiky. Je to správná cesta? Pojďme se společně podívat na problematiku tohoto parametru podrobněji. […]

Září 20th, 2016|Affiliate|12 komentářů

Červen 2013 – růst o 142%

Pro červen jsem si stanovil vcelku vysoké cíle a to i přes nadcházející letní sezónu, která měla zahýbat s návštěvností a s ní spojenými zisky. Po roční odmlce se mi ale rozjel jeden travel web, který výkyv návštěvnosti vyvážil. Rovněž se mi dařilo v oblasti affilu a hlavně díky němu se mi nakonec podařilo přiblížit se ke vcelku příjemné hranici zisku 30.000Kč. […]

Červenec 1st, 2013|Výsledky|37 komentářů

Přenášíte svůj projekt na novou doménu? Přeneste si i PageRank.

Před nedávnem jsem zakládal jeden svůj nový projekt pro který jsem si zakoupil novou doménu. V té době jsem rovněž vlastnil doménu s podobnou tématikou, která měla minimální návštěvnost (jednotky UIP denně), zpětné odkazy a samozřejmě i SRank a PageRank. Jelikož jsem tento starý web již delší dobou neudržoval, řekl jsem si, že jej využiji pro podporu projektu nového. Pátral jsem tedy po možnostech, jak přenést ranky a samozřejmě nepřijít i o ty nahodilé návštěvníky. Nalezl jsem několik návodů, z nichž ty nejlépe využitelné a samozřejmě i plně funkční přikládám v níže. […]

Březen 10th, 2013|Jen tak|4 komentáře

Jak vybudovat úspěšný magazín – 4. část: monetizace

Máme vybraný obsah magazínu, registrovanou doménu, vybrán redakční systém a vhodnou šablonu, zajištěny redaktory a pomalu získáváme návštěvnost. Teď by to chtělo projekt nějak finančně uchopit, aby si na sebe začal vydělávat. Prvním způsobem, který jsem v počátcích nejprve zavrhoval je Google AdSense. S tímto nástrojem mám velice dobré zkušenosti, u tohoto projektu jsme ale chtěl, aby se tvářil co nejvíce seriózně… […]

Leden 23rd, 2013|Magazín|10 komentářů

Jak vybudovat úspěšný magazín – 3. část: zvyšujeme návštěvnost

Myšlenka vytvořit magazín o svatbách pro mě není nová, napadla mě někdy v první polovině loňského roku, kdy jsem si rovnou zaregistroval doménu www.svatebniasistentka.cz, poladil grafiku a nechal si napsat několik článků. První článek jsem publikoval 25. června 2012, první návštěvník přišel na web o tři dny déle, tedy 28. června. Od té doby jsem celkem publikoval osm článků, s rozestupem cca 3 dní. S touto aktivitou jsem přestal ke konci července, jelikož jsem řešil jiné projekty. Po prázdninách jsem se chtěl opět vrhnout na hromadnější publikování článků, nakonec jsem ale přidal pouhé tři další články a to bylo z hlediska textů až letošního ledna vše. […]

Leden 16th, 2013|Magazín|7 komentářů