Mé výsledky za únor 2015 se zpožděním a telegraficky :-)
Setrvalý pád z předchozích měsíců pokračoval, tak se pojďme podívat, jak má čísla nakonec dopadla.
V affiliate jsem vydělal pouhých 6.897 Kč, k čemuž mi výrazně pomohly PPC kampaně, kam jsem poslal 2.335Kč.
Drobný nárůst jsem zaznamenal v oblasti PPC reklam (AdSense + Sklik), kde jsem inkasoval 4.561Kč (růst o 8%).
PR článek jsem neprodal jediný, odkazy jsem žádné také neprodal.
Po odečtení všech nákladů vypadalo moje konto takto.
Výsledky v únoru 2015
AdSense + Sklik 4.561 Kč
Affiliate: 6.897 Kč
PR články: 0 Kč
Odkazy: 0 Kč
Celkem: 11.458 Kč (pokles o 34%)
Návštěvnost webů v únoru
Souhrnná návštěvnost všech mých webů vzrostla o 3% :-).
Mé hodnocení února 2015
Aby report nepůsobil až příliš smutně… Je potřeba vidět pozitiva v růstu příjmů AdSense, které mi od léta setrvale klesaly. A také v drobném růstu návštěvnosti.
Co se týče mého pracovního zapojení do online podnikání, zde v únoru zůstala situace stejná, jako předchozím půlroce – téměř nic jsem nedělal. Mé činnosti se soustředily pouze na nabíjení kreditu do Skliku, AdWords, placení hostingu a redaktorky :-). Takže pojďme se trošku rouhat, v únoru jsem dosáhl na bájný pasivní příjem :-D.
Koukám koukám, že tys to opravdu převedl na pasivní příjem. Ovšem nezapomínat na moudrá slova: „Trvale udržitelný vývoj“. A tady mám značné obavy o tvůj příjem…
Hobíku, neboj, už jsem zahájil opravná opatření, která by měla vést k opětovnému růstu příjmů ;-)
Můžu se zeptat, jestli používáš nějakej program (aplikačka či webov rozhrani) na správu financí? Kde si vedeš grafy, zaznamenáváš jednotlivý měsíce, dny? Já jsem zatim na starym dobrym excelu (resp. openoffice) :-)
Eliško,
já používám Google Docs a jejich tabulky :-). Hodně totiž pendluji mezi několika PC a dokumenty potřebuji mít stále po ruce :-). Jinak předtím jsem si evidenci vedl v Excelu.
Vždycky sem chtěla někomu cizímu nakouknout do tabulek :D, ale moc lidí kolem mě si finance vůbec nevede natož aby měla vůběc nějakej základní přehled. Teď, když sem narazila na tvoje reporty (moc lidí to takhle nezveřejňuje), tak mě to hrozně těší a motivuje, když vidim, jak se někomu taky vědomě daří :-)
Hurá, zase něco nového.
sKlik a AdWords si můžeš automatizovat, kdybys chtěl být jó pasivní.
Já mám většinu tabulek zatím v Excelu, ale ty které používám s někým, tak také v Google Docs.
Chtěl bych to ale udělat jako http://www.tomasponer.cz a mít na to vlastní systém.
Honzo,
to už snad ne. Musím s pasivitou přestat, abych nemusel zavřít krám :-D
Vlastní systém by pro mě byl příliš robustním řešením. Prozatím si vystačím s Google Docs :-)
Jak vlastně počítáš návštěvnost? Sečteš si ji v GA nebo na to máš něco jiného?
Ano, vezmu kalkulačku a sečtu návštěvnosti z Google Analytics :-)