Napsal: Josef Kroupa 02. dubna 2014

Únor byl z hlediska příjmů příjemným měsícem, vydělal jsem si přes 40.000Kč a vše nasvědčovalo tomu, že příjmy dále porostou.

Bohužel jsem se, vzhledem k mým ostatním aktivitám, nedostal k budování mého „virtuálního portfolia“. A tak celý březen byl ve znamení skutečně pasivního příjmu, kdy jsem svým projektům venoval méně, než 10 hodin za celý měsíc! Propad příjmů je tak znát převážně na prodeji PR článků, kdy jsem se vůbec nedostal k aktivnímu oslovování potenciálních inzerentů a za celý měsíc jsem publikoval pouhých pár článků.

Reklamy AdSense a Sklik

Již v únorovém reportu jsem zmínil, že jsem opět začal laborovat s umístěním reklamních bloků na svých webech. Po přečtění několika diskuzí a po konzultaci s mými zkušenějšími kolegy, jsem na některé své weby opět nasadil Sklik. Ještě nemám z Skliku dostatek dat, abych mohl dělat závěry, ale prozatím to vypadá, že v některých oborech bude jeho nasazení lepší volbou, než AdSense.

AdWords, Sklik

V březnu jsem se vůbec nedostal k optimalizaci svých PPC kampaní, pouze jsem některé povypínal. I díky tomu došlo k poklesu částky, kterou jsem v obou sítích proinvestoval na konečných 2.850 Kč.

Po odečtení všech nákladů vypadal můj březen takto.

Výsledky březen únor 2014

AdSense: 7.690 Kč
Sklik: 343 Kč
Affiliate: 21.721 Kč
PR články: 950 Kč
Odkazy: 0 Kč

Celkem: 30.704 Kč (pokles o 25%)

Návštěvnost webů v březnu

Oblast, kde se mi dařilo, bylo zvyšování počtu návštěv mých webů. Přece jen pomalu začíná být teplo a tak se pomalu zvyšují návštěvností některých mých „sezónních“ webů. Celkem na mé weby v březnu přišlo 79 411 návštěvníků.

Návštěvnost březen 2014

Návštěvnost březen 2014

Plány vs. skutečnost

V březnu jsem chtěl dosáhnou 50.000Kč. Kvůli propadu v prodeji PR článků a prodeji odkazů se mi to nepodařilo. Stejně tak cíl v affilu, kde jsem si vytyčil metu 25.000 Kč se mi nepodařilo splnit. Z affilu jsem sice inkasoval 24.571, ale po odečtení peněz vložených do PPC kampaní mi zbylo něco málo přes 21 tisíc korun.

Plány pro březen

  • dosáhnout hranice zisku 50.000 Kč
  • dosáhnout souhrnu měsíční návštěvnosti 80 000
  • dosáhnout zisku z AdSense ve výši 10.000 Kč
  • díky affiliate webům dosáhnout 25.000 Kč zisku
  • zapracovat na linkbuildingu

Březen – nákup nového webu, příprava nových projektů

Stejně jako v únoru, i v březnu se mi podařilo koupit jeden rozjetý web, kde jsem okamžitě nasadil reklamy AdSense, které mi už pěkných pár stokorun vydělaly. Vypadá to tak, že se investice vyplatila.

Ke konci března jsem se konečně odhodlal pustit do realizace jednoho projektu, na který jsem přišel již před několika lety. Projekt bude zmařený na módu a oblečení a slibuji si od něj skokový nárůst svých zisků. Zároveň mě oslovil jeden můj známý s nabídkou na rozjetí dalšího projektu, na kterém bychom vzájemně spolupracovali. Duben tak bude ve znamení tvorby a ladění nových projektů. Věřím, že se tak můžeme těši na velké věci :-)